سامانه تخصصی ثبت برند مهیس

فروش برند تجاری

چهارشنبه, ۱۵ مارس ۲۰۱۷، ۰۹:۰۴ ب.ظ

برخی مواقع پیش می آید که شما چند برند را ثبت می کنید تا بتوانید طبق یک برنامه ریزی دقیق، پایه های یک کسب و کار موفق را پی ریزی کنید و خود را به دیگران معرفی نمایید. بنابراین مخاطبان خود را با شناساندن برند تجاریتان مشتاق خرید آن کالا می کنید.

اما بنا به مشکلاتی اقدام به تولید کالا و پخش آن در بازار نمی کنید. یا استراتژی داشته اید که یک کالا را با چند برند روانه بازار کنید و سپس بازخورد این موضوع خوب نبوده باشد و بخواهید فقط با یک برند ادامه فعالیت دهید. تمامی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی فعال در زمینه تجارت و کسب و کار همیشه دنبال راهکاری برای افزایش فروش برند و افزایش تعداد مشتریان خود می باشند.

در این صورت بقیه برندهایی که ثبت کرده اید اضافه بوده و علاوه بر اینکه زمان و هزینه برای ثبت آن سپری شده است، عملا بلا استفاده می ماند. شما می توانید برندهای مازاد خود را در کمترین زمان و بدون هیچ دردسری به اشخاصی که به آن نیاز دارند بفروشید و علاوه بر جبران هزینه های ثبتی، سود خوبی نیز در زمینه فروش برند تجاری خود کسب نمایید.

نقل و انتقال برند در ایران کاملا قانونی می باشد و بسیار راحت و آسان می باشد و طی مدت زمان کمی این کار قابل انجام می باشد. برای فروش برند خود، می توانید آن را به ما سپرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن با قیمت به فروش رسد .


ادامه مطلب 

وب سایت اصلی شرکت مهیس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷/۰۳/۱۵
امیر فدایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی